dinsdag 25 februari 2014

Week Van De Sjakossen-update, part 2/7


Part 2/7: paspel + omklop
------------------------------------------------------------------

De omklop, die kennen we nog van vorig jaar.

In deze opdracht moest dus zowel een omklop als een enkele paspel verwerkt worden.
Alles ging vlotjes, te vlot. Uiteraard begon het al snel fout te lopen.
Ge moet weten, paspels die worden niet aan de tas gelijmd eerst, want dan ziet ge bij het omdraaien lijmranden.
Anyhow, door al dat gepaspel de laatste tijd had ik er niet bij stilgestaan dat de omklop wél vastgelijmd moet worden.
Ik had de helft van de omklop al met veel gesukkel gestikt toen de meester (ja, de keren dat we hem niet FiliPP noemen, noemen we hem meester) even kwam melden dat ik dat dus vergeten was.
Verder draaide hij ook nog met zijn ogen en mompelde hij iets over vrouwen die niet luisteren, terwijl hij mijn half-mislukte tas fixte, maar dat heb ik vakkundig weten te negeren.
Hij is dat gewend :)


Ik herpakte me, zette alle delen juist tegen elkaar en maakte het riempje vast aan de tas.


Ik gebruikte deze keer een ketting, per meter te koop in de Veritas. 
Niet dat ik geen zin had om een lederen riem te maken (hoewel..), gewoon om eens iets anders te doen. 
+ Zo een kettingske maakt het geheel wel eens wat eleganter, vind ik.


Tomorrow?
Een grijze tas met twee paspels. TWEE!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten